Unterhaltung
Menschen Wissenschaft Politik Mystery Kriminalfälle Spiritualität Verschwörungen Technologie Ufologie Natur Umfragen Unterhaltung
weitere Rubriken
PhilosophieTräumeOrteEsoterikLiteraturAstronomieHelpdeskGruppenGamingFilmeMusikClashVerbesserungenAllmysteryEnglish
Diskussions-Übersichten
BesuchtTeilgenommenAlleNeueGeschlossenLesenswertSchlüsselwörter
Schiebe oft benutzte Tabs in die Navigationsleiste (zurücksetzen).

Schwiiizer on Board ;)??

148 Beiträge ▪ Schlüsselwörter: Schweiz, Schweizer, Schönste Land Der Welt ▪ Abonnieren: Feed E-Mail

Schwiiizer on Board ;)??

14.02.2010 um 10:00
@wolfinee

-.-

Nur weil du det lebsch, da chönnt ich au sege Züri und Winti. Isch doch aber voll langwilig, chum mir sind jetzt mal chli neutral.... :D

Nur no churz als Amerkig, erwähnsch du nomol Bern isch d Hauptstadt vo de Schwiz entfacht da regelrechti Debatte, also lieber si la mit eure de facto Hauptstadt ;)

Anzeige
melden

Schwiiizer on Board ;)??

14.02.2010 um 12:05
@MichelGame

Tja, ds tuetmer ja würklech leid für di, dass du im Geoungerricht äuä ä Fänsterplatz hesch gha...
Aber Bärn ISCH, d`Houptschadt vor Schwiz... Ischs und wirds ou immer blibä :P hehe


melden

Schwiiizer on Board ;)??

14.02.2010 um 12:12
@wolfinee

Blödsinn, de jure isch es nid d Haupstadt, vo daher lahn ich mich jetzt nid belehre :D


melden

Schwiiizer on Board ;)??

14.02.2010 um 12:15
@MichelGame

Doch ischs, du chaschs chere und wände wiede wosch :D!!!!


melden

Schwiiizer on Board ;)??

14.02.2010 um 12:18
@wolfinee

Bitte nomol mit em Thema beschäftige, dann stritemer wieder ;)


melden

Schwiiizer on Board ;)??

14.02.2010 um 12:20
Habt ihr so schreiben gelernt damals in der Schule?
Oder schreibt ihr gerade wie ihr spricht?


melden

Schwiiizer on Board ;)??

14.02.2010 um 12:22
Wir schreiben grade wie wir sprechen. In der Schule haben wir Schuldeutsch gesprochen und geschrieben ;)


melden

Schwiiizer on Board ;)??

14.02.2010 um 12:37
tja, wir sind eben meehrsprachig :D *g!


melden

Schwiiizer on Board ;)??

14.02.2010 um 12:42
Hörend mol uf mit dem huara Dialekt, denkend au an di sprochlich nid so Versiarta im grossa Kanton. Dia arma Schwii chönd das sicher alli nid läsa ...

Emodul


melden

Schwiiizer on Board ;)??

14.02.2010 um 13:48
türlich kann man das lesen allerdings finde ich hört es sich nicht besonders schön an


1x zitiertmelden

Schwiiizer on Board ;)??

14.02.2010 um 16:22
vielleicht nicht, wenn man es liest... Aber wenn du einen Schweizer sprechen hörst, ist das wie ein Glockenspiel ;) XD... *lach


melden

Schwiiizer on Board ;)??

14.02.2010 um 16:23
na ich weiß wie sich das anhört und es is einfach nicht mein fall :|


melden

Schwiiizer on Board ;)??

14.02.2010 um 16:48
Ohje, jetzt nimmt mer mir au no das Rächt da in Berlin ;)


melden
Dorf ehemaliges Mitglied

Link kopieren
Lesezeichen setzen

Schwiiizer on Board ;)??

14.02.2010 um 16:56
oachkatzlschwoarf


melden

Schwiiizer on Board ;)??

14.02.2010 um 17:02
@Dorf

haha ein Eichhörnchen :P!


@all

Ich liebe Schweizerdialekte, ausser Aargauer und Zürcher XD hihi sorry!


melden

Schwiiizer on Board ;)??

14.02.2010 um 17:04
-.-


melden

Schwiiizer on Board ;)??

14.02.2010 um 17:11
ach chum schoooo, mir chöi doch trotzdäm Fründe sii, nid?

Ahm, aber darfsch eifach nid rede XD ;) ;) ;)


melden

Schwiiizer on Board ;)??

14.02.2010 um 17:37
... :D


melden

Schwiiizer on Board ;)??

14.02.2010 um 17:39
hihi gäu nimmschmi nid geng z ärnscht!
Bi äs Liäbs Cheibli^^!
Duedi numä chli heukä und soo ;)


melden

Schwiiizer on Board ;)??

14.02.2010 um 17:42
Ihr seid alle jung!


Anzeige

melden