weitere Rubriken
PhilosophieTräumeOrteEsoterikLiteraturHelpdeskAstronomieGruppenSpieleGamingFilmeMusikClashVerbesserungenAllmysteryWillkommenEnglishGelöscht
Diskussions-Übersichten
BesuchtTeilgenommenAlleNeueGeschlossenLesenswertSchlüsselwörter
Schiebe oft benutzte Tabs in die Navigationsleiste (zurücksetzen).

Wo sind die Österreicher? Raus aus euren Verstecken :-)

2.472 Beiträge, Schlüsselwörter: Österreich, Leiwound

Wo sind die Österreicher? Raus aus euren Verstecken :-)

28.03.2010 um 07:12
Eigentli war des net Ernst gmeint,jetzt bin i ma do oba nimma so sicha ^^

Nachts is es kälter,glaub i :p

Übrigens wünsche einen schönen Sonntag :)


melden
Anzeige

Wo sind die Österreicher? Raus aus euren Verstecken :-)

28.03.2010 um 10:22
WasTus schrieb:Des is normal menschn mit wenig Bildung brauchn Fußball,
Wor scho imma so,wird imma so gwesen sei^^
Du, da Strache mant du soist endli de Wohrheit sogn, wost auf seiner Vasaumlung gsogt host :D


melden

Wo sind die Österreicher? Raus aus euren Verstecken :-)

28.03.2010 um 11:02
I sog nix beim strache i hau eam höchtens ane auf sei waches Hirn *g*

Ps:
Des war nur Spaß mitn Fußball :)
@insideman


melden

Wo sind die Österreicher? Raus aus euren Verstecken :-)

28.03.2010 um 11:06
@oiwoodyoi

Woast du a dabei, beim Strache seina Vaaunstoitung mitn ORF? :D


melden

Wo sind die Österreicher? Raus aus euren Verstecken :-)

28.03.2010 um 11:07
I beleidig aus Prinzip neamt.
und wenn doch dann is nur a scherzal^^


melden

Wo sind die Österreicher? Raus aus euren Verstecken :-)

28.03.2010 um 11:09
@WasTus
@oiwoodyoi


Da Strache is enteischt vo eich zwa :D :D


melden

Wo sind die Österreicher? Raus aus euren Verstecken :-)

28.03.2010 um 11:21
Hi
Hast eam scho amoi zugehört n strache,i scho in 10 bezirk,grausam konn i da nur sogn,an jeden onderen hättns scho verhoftet und ins häfn brocht.@insideman


melden

Wo sind die Österreicher? Raus aus euren Verstecken :-)

28.03.2010 um 11:23
@WasTus

Muast eam amoi zuhean waun ma paintboi spün.

Imma wü a a Nazi sei..... :D :D


melden

Wo sind die Österreicher? Raus aus euren Verstecken :-)

28.03.2010 um 11:23
@insideman
I bin vum strache a enteischt,wos da strache vun mir is is ma wurscht ;)


melden

Wo sind die Österreicher? Raus aus euren Verstecken :-)

28.03.2010 um 11:28
Vllt konn man n strache i wie abschiebn,ausse aus österreich,ausse ausn Ausland,ause ausn universum :D


melden

Wo sind die Österreicher? Raus aus euren Verstecken :-)

28.03.2010 um 11:49
@insideman
des woa net i aber es stört mit das da orf schreibt skinheads des waren kane skinheads des waren neonazis

@WasTus
was duast du im 10ten? ha erklär des warst am verteilerkreis?


melden

Wo sind die Österreicher? Raus aus euren Verstecken :-)

28.03.2010 um 11:54
@oiwoodyoi

Sorry do muas i di vawechslt haum


melden

Wo sind die Österreicher? Raus aus euren Verstecken :-)

28.03.2010 um 11:57
@insideman
jo i hab a bissl mehr haare am kopf
und a bissl mehr hirn

die rapid hat gestern gwonnen


melden

Wo sind die Österreicher? Raus aus euren Verstecken :-)

28.03.2010 um 11:59
@oiwoodyoi

wor eh kloar gengan letzen


melden

Wo sind die Österreicher? Raus aus euren Verstecken :-)

28.03.2010 um 11:59
@oiwoodyoi

Na beim tichy war i a Eis schlecken,leida wir da strache a in da näh. -.-

De linkn de rechten de Polizei und i mittndrinn.


melden

Wo sind die Österreicher? Raus aus euren Verstecken :-)

28.03.2010 um 12:02
@WasTus
dort is guad eis essen
nur de schürzen vorm personal san scho so alt de ghören mal ausgwechselt


melden

Wo sind die Österreicher? Raus aus euren Verstecken :-)

28.03.2010 um 12:47
Jawoi des besste Eis in da wöd. :D
I hau ma imma de eismarünknödl eine *Schmatz*
Leider is imma Ur fü los.

oiwoodyoi@


melden

Wo sind die Österreicher? Raus aus euren Verstecken :-)

28.03.2010 um 12:51
@insideman
@insideman
@Valkyre
@Dorf

wissts was i guad find?
das ma in dem thread österreichisch schreiben kennan


melden

Wo sind die Österreicher? Raus aus euren Verstecken :-)

28.03.2010 um 13:02
Gibts in @insideman zwa moi @oiwoodyoi ?


melden
Anzeige

Wo sind die Österreicher? Raus aus euren Verstecken :-)

28.03.2010 um 13:03
@WasTus
jo


melden
163 Mitglieder anwesend
Konto erstellen
Allmystery Newsletter
Alle zwei Wochen
die beliebtesten
Diskussionen per E-Mail.

Themenverwandt
Anzeigen ausblenden