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Battlefield 4

1.500 Beiträge ▪ Schlüsselwörter: EA, Ego-shooter, Battlefield 4 ▪ Abonnieren: Feed E-Mail

Battlefield 4

13.01.2014 um 13:52
Die coolen Kinder spielen am PC^^

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13.01.2014 um 14:07
natüüüüüüüürlich :D


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13.01.2014 um 14:08
@suffel
Du kannst da gar nicht mitreden Konsolero. :P:


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13.01.2014 um 14:12
@CthulhusPrison

einmal konsole immer konsole so is das :D


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15.01.2014 um 18:01
Bei der Terrain Ausstattung hat Dice scheinbar Ultra mit Low vertauscht...

Youtube: Battlefield 4 - dekorace terénu LOW = ULTRA
Battlefield 4 - dekorace terénu LOW = ULTRA
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Hab es eben selber ausprobiert, auf Low gestellt und Selbstmord im Menü gemacht damit die Einstellung wirksam wird, ist schon ein krasser Unterschied zu Ultra. ^^


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15.01.2014 um 20:01
Da waren Spezialisten am Werk.


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15.01.2014 um 21:17
@1.21Gigawatt

Ich hab mal was experimentiert und festgestellt das Ultra doch nicht mit Low vertauscht worden ist.
Der Bug entsteht nur wenn man das Spiel mit Ultra Terrain-Einstellung startet, dann auf Low stellt und Selbstmord im Menü macht oder gekillt wird, danach verdoppelt sich quasi die normale Ultra Einstellung. Wenn man das Spiel aber direkt mit Low Terrain-Einstellung startet ist es auch Low und nicht "doppelt Ultra".


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23.01.2014 um 17:08
Was isn eurer Meinung nach die beste PDW?


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24.01.2014 um 03:05
@1.21Gigawatt

Insgesamt finde ich die UMP-9 am besten, kommt aber stark auf die Situation an und wie du spielst. Hier mal paar Vor- und Nachteile von einzelnen PDWs mit besonderen Merkmalen...

CBJ-MS - höchste Mündungsgeschwindigkeit, auf Entfernung weniger vorhalten(Tipp: Schalldämpfer)
CZ-3A1 - höchste Feuerrate, vorteilhaft im Nahkampf
PDW-R - hoher Schaden und relativ geringer DMG Drop-Off (5.56 NATO wie bei Sturmgewehren)
UMP-45 - höchster Schaden (.45 ACP) dafür stärkerer DMG Drop-Off
UMP-9 - geringster Recoil, sehr leicht zu kontrollieren

Sonst mal hier schauen: http://symthic.com/bf4-stats


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24.01.2014 um 03:12
@rocketcock
Jo, hab heute mal angefangen und bin jetzt bei der CZ-3A1.
Bisher gefällt mir die UMP-45 sehr gut. Hab das gefühlt die schießt Ziegelsteine :D
Auch die PDW-R find ich gut wobei die meiner Meinung nach eher zu den Karabinern passt.
Morgen mal die CZ-3A1 ausprobieren.


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24.01.2014 um 08:34
ich find die MP7 als einzige PDW überhaupt nützlich... Aber im großen und ganzen stinken sie alle gegen die Karabiner ab...


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24.01.2014 um 10:01
ich brauch nur meine MG´s :rock:


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24.01.2014 um 13:03
@blackout
Probier mal die PDW-R.
Hat einige Vorteile gegenüber der ACW-R.


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24.01.2014 um 13:07
@1.21Gigawatt

Wer benutzt denn auch die ACW-R? :D


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24.01.2014 um 15:58
@blackout
Welche benutzt du denn?


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28.01.2014 um 07:37
@1.21Gigawatt

Je nach Karte MTAR-21 oder G36C

Endlich... geht in meinen Augen noch nicht weit genug,aber ein guter Schritt:
UPCOMING VEHICLE TWEAKS

Aircraft and Anti-Aircraft
1) Reduced the total amount of missiles carried by the Mobile Anti-Aircraft vehicles from 6 to 4. The total carried missiles were making it impossible for helicopters to use counter measures to avoid the MAA’s attacks.

2) Reduced the velocity of the MAA’s default 20MM CANNON from 1200m/s to 800m/s to match the 30MM CANNON. This reduction reduces the distance projectiles will travel and should prevent situations where the MAA could engage enemy vehicles without leaving its protected home base. The damage of the cannons remains unchanged, and aircraft, especially helicopters, should remain wary of getting too close to a MAA.

3) Reduced the physical impact of all Anti-Aircraft missiles to prevent helicopters from flipping uncontrollably when hit. The damage values have not been changed.

4) Reduced the cone in which ACTIVE RADAR missiles search for targets, making them require a higher level of skill in predicting where a target will be when the missile is fired. The missiles were previously too easy to aim at long range, making them a guaranteed hit and a clear advantage over the other missile types.

5) Increased the direct damage done by the Attack Helicopter’s gunner cannon. The gunner will be better able to assist the pilot in taking down vehicle targets with this change.

6) Increased the direct hit damage of the Zuni Rockets for Attack Helicopters. The rate of fire of these rockets combined with their smaller magazine pool made them a poor choice over the other two rocket types.

7) Reduced the splash damage and maximum splash damage range of the Scout Helicopter 25MM CANNONS. These weapons were too effective against infantry with a higher splash, making them a clear choice over the 7.62 MINIGUNS in all combat situations. The 25MM CANNONS are intended to give the Scout Helicopter some measure of effectiveness against vehicles, at a clear trade off in effectiveness vs. infantry.

Tanks and Anti-Tank
1) Reduced the “intelligence” of the MBT LAW missiles, requiring the player to aim the missile closer to their target before the smart projectile will activate. Additionally, the MBT LAW now reloads slightly slower. This keeps the MBT LAW in its role of an easy to use, fire and forget weapon available to all Engineers, while also balancing it with the other rocket launchers in favor of skilled AT shots. Finally, a bug where the MBT LAW would pass through an ACTIVE PROTECTION shield has been fixed.

2) Fixed an issue where ACTIVE PROTECTION and the MP-APS did not properly stop 12G FRAG rounds.

3) Reduced the range where the M2 SLAM will do maximum damage to vehicles from 6M to 3M. Players will now need to be craftier when placing the M2 SLAM in order to get the full damage potential of this ambush anti vehicle weapon. This change is to primarily counter a tactic of placing 3 mines in the same spot to guarantee a kill on any vehicle passing within 6m. The range was deemed to be too large, making the M2 SLAM far superior to the M15 AT MINE.

4) Reduced the damage the STAFF shell does to all targets by 25%. This should balance the ease of use of the STAFF shell with its damage potential.



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28.01.2014 um 16:09
wer zockt eig auf ps4 von euch :P:


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28.01.2014 um 21:17
@suffel
Ich.


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28.01.2014 um 21:42
@1.21Gigawatt

:note:

dann wird man sicherlich mal zusammen daddeln :P:


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28.01.2014 um 21:44
@suffel
Hast du schon ne Ps4 ergattert?


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