Unterhaltung
Menschen Wissenschaft Politik Mystery Kriminalfälle Spiritualität Verschwörungen Technologie Ufologie Natur Umfragen Unterhaltung
weitere Rubriken
PhilosophieTräumeOrteEsoterikLiteraturAstronomieHelpdeskGruppenGamingFilmeMusikClashVerbesserungenAllmysteryEnglish
Diskussions-Übersichten
BesuchtTeilgenommenAlleNeueGeschlossenLesenswertSchlüsselwörter
Schiebe oft benutzte Tabs in die Navigationsleiste (zurücksetzen).

Schweizer Thread

927 Beiträge ▪ Schlüsselwörter: Schweiz, Dialekt, Mundart ▪ Abonnieren: Feed E-Mail
Aus den Beiträgen in dieser Diskussion lässt sich automatisch ein Radio generieren (Radio starten).

Schweizer Thread

24.02.2013 um 17:28
@sharena
Also mir fählt eidütig es back-Gen. Han mer aber d‘ mühe g‘macht en Grossverteiler uufzsueche und mini Gueztli dete
z‘chaufe.

I Mim Kaffi hätts übrigens Milch und Zucker. So hann ich en am Liebschte.

Anzeige
melden

Schweizer Thread

24.02.2013 um 17:29
Backe backe Kuchen, wer hat den Meister gerufen?! :)


melden

Schweizer Thread

24.02.2013 um 17:31
@DonFungi
Also ich han Gueztli.
Wie chönnst du dänn dies Backtalänt
Iisetzte?
Häsch en Lieblingskuchen?


melden

Schweizer Thread

24.02.2013 um 17:33
@Snowman_one
Doch, doch s'Backgen isch au an my wyter gäh worde. Aber meistens fählt mir derzue eifach d'Zyt :(

Ich tringg my Kaffi au am liebste mit Milch/Kaffirahm und Zucker. By halt e "Verschläggts" :)


melden

Schweizer Thread

24.02.2013 um 17:36
@sharena
Ich chägge erscht jetzt das du im Baslerdialäkt schriebsch.

Mit Kaffi isch Wält einfach besser.
Giit nüd bessers am Morge und bi däre Chälti.


melden

Schweizer Thread

24.02.2013 um 17:39
@Snowman_one
Mmmmmh. Fein!! Hät no Schoggimuffins vo geschter! Wer wott?


melden

Schweizer Thread

24.02.2013 um 17:40
@Snowman_one
Das isch doch kei Problem; ich nimm's au nyt perseenlig ;)

Kaffi ghört eifach derzue und als Raucherin sowieso....
Kaffi am Morge isch eifach so e Ritual wo-n-i nyt wott misse. :)

@Rexus
Jo, gärn, worum au nyt? :)


Und ich stand mit leere Händ doo.... :cry:


1x zitiertmelden

Schweizer Thread

24.02.2013 um 17:41
@sharena
Ned so schlimm. Spendiersch de Kafi...:D


melden

Schweizer Thread

24.02.2013 um 17:43
@Rexus
Aber natürlich. I mäld my denn wieder, wenn er duure isch, dr Kaffi. :D
Nimmsch no Milch oder Zucker dri ? :)


melden

Schweizer Thread

24.02.2013 um 17:54
@sharena
Zitat von sharenasharena schrieb:Kaffi ghört eifach derzue und als Raucherin sowieso...
Also D'Sargnägel hanni vor fascht 7 Jahr uufgäh. Ich vermisse i de zwüscheziit nöd e mal me
die zum Kaffi.

Isch jetzt aber egal. Wännd würkli Bock häsch zum bache. Zintronecheuche isch eine vo mine Favorite.

@Rexus
Muffins, hmm aber immer. Sehr gern. :)


melden

Schweizer Thread

24.02.2013 um 17:58
@Snowman_one
Ich bewundere die, wo scho syt e paar Johr rauchfrey sin. Uffhöre isch schwerer als avoo... ;)

Na, denn fangi grad emol aa. Chönnt knapp 2 Stunde goh, bis er fertig und abkiehlt isch. :)


1x zitiertmelden

Schweizer Thread

24.02.2013 um 18:03
@sharena
Danke :)
Aber ich glaube ich han einfach im Chopf äntlich chönne akzeptiere, das ich au wott uufhöre.
Isch jetzt chli schwierig in Wort z‘fasse, ich hoffe das macht jetzt irgend en Sinn. :)
Zitat von sharenasharena schrieb:Na, denn fangi grad emol aa. Chönnt knapp 2 Stunde goh, bis er fertig und abkiehlt isch
:lv:

Gaht’s nur mir so, oder isch es nöd au emal cool, uf schwizerdütsch z’schriebe.
Ich gibe zue ich mache das sehr sälte. Au SMS schrieb i normalerwiis uf Hochdütsch.


melden

Schweizer Thread

24.02.2013 um 18:06
@Snowman_one
Me muess au innerlich bereit sy derzue.....

Ich find's cool, dass ich immene dütsche Forum cha "baslere". Sunst schrybi au gärn und vill im Dialäkt. Aber mehrheitlich wird by mir scho uff hochdütsch gschrybe.


melden

Schweizer Thread

24.02.2013 um 18:08
Ich liebe es, Dialekt zu lesen. Des gfallt mr grad sauguet. :D


melden

Schweizer Thread

24.02.2013 um 18:11
@Plan_B
Dann wirste wohl Stammgast im Schweizer Thread werden.... :D


melden

Schweizer Thread

24.02.2013 um 18:13
@sharena

Da les ich immer gerne mit. Selber schwizelrn kanni nüt. :D


melden

Schweizer Thread

24.02.2013 um 18:14
@Plan_B

Das macht doch nichts.... Fremde Dialekte sind auch für mich ganz witzig zu lesen :D


melden

Schweizer Thread

24.02.2013 um 18:20
@sharena

Ich hab da eine Begabung. Viele Dialekte kann ich problemlos lesen und verstehen, auch eure Unterhaltung eben.

Nur mit bayrisch habe ich ein Problem.


2x zitiertmelden

Schweizer Thread

24.02.2013 um 18:23
@Plan_B

Wenn Du Dich in Sachen schweizer Dialekte weiterbilden möchtest, so empfehle ich Dir, mal den Walliser oder Urner Dialekt etwas zu studieren ;)
Aber toll, wenn sich jemand die Mühe macht, uns zu verstehen. :)


melden

Schweizer Thread

24.02.2013 um 18:25
@sharena

Das Schöne ist, dass es keine Mühe ist, sondern ein Vergnügen. Nur in Echtzeit, also im Dialog mit Schweizern geht es mir zu schnell.
Aber hier beim lesen ist es, als höre ich es mit dem dazu gehörenden Tonfall.


Anzeige

melden