Gruppen
Menschen Wissenschaft Politik Mystery Kriminalfälle Spiritualität Verschwörungen Technologie Ufologie Natur Umfragen Unterhaltung
weitere Rubriken
PhilosophieTräumeOrteEsoterikLiteraturAstronomieHelpdeskGruppenGamingFilmeMusikClashVerbesserungenAllmysteryEnglish
Diskussions-Übersichten
BesuchtTeilgenommenAlleNeueGeschlossenLesenswertSchlüsselwörter
Schiebe oft benutzte Tabs in die Navigationsleiste (zurücksetzen).

MJ~Leben u. Sterben~u das Geschehen danach!

23.746 Beiträge ▪ Schlüsselwörter: Mord, Michael Jackson, Verurteilung ▪ Abonnieren: Feed E-Mail

MJ~Leben u. Sterben~u das Geschehen danach!

15.08.2012 um 10:38
Bilder von Instagram, eingestellt von "King of Pop Kids"

5f6f864ae6af11e18ac522000a1c03e3 7

880c7714e65211e181dd1231381b5f1f 7

bc8e6052e65b11e18abf22000a1e9f9a 7

Anzeige
melden

MJ~Leben u. Sterben~u das Geschehen danach!

15.08.2012 um 11:14
von UK loves MJ bei Facebook übernommen ...
gepostet vor 7 Stunden

Michaels Hats: Many of the hats that Michael gave away or threw out at Concerts were especially made for that purpose, and usually bore the message I love You and signed by Michael. These hats were different from his own personal hats.
Often Michael gave his Fedora's away as Charity Requests, see this letter dated 1991. The hat was re auctioned in 2010 and at auction sold for $72,000. The description read Michael Jackson ivory "Smooth Criminal" style wool fedora, stamped "Michael Jackson" on sweatband with black hatband. This hat was worn on stage during Jackson's 1987-88 "Bad" Tour and donated directly from MJJ Productions to UNICEF for a fundraiser. Accompanied by a letter from MJJ Production. Size, large.

Michaels Hüte: Viele Hüte, die Michael verschenkte oder bei Konzerten warf, wurden speziell für diesen Zweck hergestellt und trugen in der Regel, die Nachricht, ich liebe dich [I love You] und waren von Michael unterzeichnet. Diese Hüte waren anders, als seine eigenen persönlichen Hüte.
Oft gab Michael seine Fedoras als Spendenaufrufe weg, schaut diesen Brief, datiert 1991. Der Hut wurde im Jahr 2010 wiederverkauft und bei einer Auktion für $72.000 versteigert. Die Beschreibung lautet Michael Jackson Elfenbein "Smooth Criminal" Stil Woll Fedora, auf dem Schweißband mit schwarzem Hutband gestempelt "Michael Jackson". Dieser Hut wurde auf der Bühne während Jacksons 1987-88 "Bad" Tour getragen und ist für eine Spendenaktion direkt von MJJ Productions an UNICEF gespendet worden. Verbunden mit einem Brief von der MJJ Production. Größe, large.


400417 374306249304441 516191863 n


melden

MJ~Leben u. Sterben~u das Geschehen danach!

15.08.2012 um 11:48
auch Paris hat ein Bild vom "MötleyCrüe" Konzert bei Instagram gepostet ... und natürlich ohne "Wasserzeichen" ...

Paris: had an amazing night!!!!! \m/ 3h

Paris: @mrtommyland thank youu(: great meetin u too! y'all were crazy amazing! #RockGods


2b82107ee6a411e19797123138048e61 7


melden

MJ~Leben u. Sterben~u das Geschehen danach!

15.08.2012 um 17:28
Ivy ‏@Ivy_4MJ
on a positive note I got Andy Picheta agree to do a Q&A :) Details are coming up momentarily
4:32 PM - 15 Aug 12
*****
Andy Picheta ‏@MyTributetoMJ
@Ivy_4MJ I'm looking forward to it!
Retweetet von Ivy
4:38 PM - 15 Aug 12
*****
MJJCommunity ‏@MJJCommunity
Andy Picheta @MyTributetoMJ has recently released a book detailing behind the scenes of "Michael Forever" . This will be an interesting Q&A
Retweetet von Ivy
4:47 PM - 15 Aug 12
*****
MJJCommunity ‏@MJJCommunity
MJJC Exclusive Q&A with Andy Picheta (producer of Michael Forever Tribute) - http://www.mjjcommunity.com/forum/threads/123864-MJJC-Exclusive-Q-amp-A-with-Andy-Picheta-%28producer-of-Michael-Forever-Tribute%29-Submit-your-questions (Archiv-Version vom 25.08.2012) ...
4:43 PM - 15 Aug 12
*****


melden

MJ~Leben u. Sterben~u das Geschehen danach!

15.08.2012 um 20:05
das hatte William Wagener bereits vor Wochen bei Facebook angekündigt ... :)

aus dem MJJackson-Forever Forum
Sneddon geht's an den Kragen
übernommen ... Beitrag # 67 + # 70 ~ User: helen mj ~ n thanx
http://www.mjjackson-forever.com/index.php?page=Thread&postID=189112#post189112

Eidesstattliche Erklärung

von

William Wagener



Hiermit bestätige ich, an Eides statt, dass dies meine Meinung ist. Ich beobachtete sorgfältig, dass in diesem Gerichtsaal bedeutende Beweise vom Ankläger gefälscht wurden, gegen einen unschuldigen Mann und den berühmtesten Mann des Santa Barbara Bezirks, Michael Joseph Jackson. Ich habe die juristische Fakultät und über 400 Gerichtsfälle und Anhörungen besucht. Ich nahm auch jeden Tag an dem öffentlichen Prozess gegen Michael Joseph Jackson im Jahr 2005 teil, mit Ausnahme von drei Tagen während Zeugenaussagen am 13. Juni 2005. Im Jahre 2005 fragte ich die Jury in einer Pause, ob nicht Thomas Sneddon wegen der Vortäuschung von Fingerabdrücken verklagt werden solle? Es ist meine feste Überzeugung, dass die Ankläger Thomas Sneddon, Ron Zonen, Gordon Auchincloss & Mag Nicola, jeder einzeln oder als Zusammenschluss, in weiser Voraussicht mit böswilligen Vorsatz Fingerabdrücke auf einem legalen Nacktmagazin, fälschten, das erst 5 Monate, nachdem Gavin Arvizo zugab, zuletzt auf Neverland gewesen zu sein, erschien. Die Ankläger ermutigten dann Gavin Arvizo, gegen Michael Joseph Jackson auszusagen und zu Protokoll zu geben, dass Michael Jackson ihm dieses spezielle Magazin gab, was unmöglich war, weil es erst 5 Monate später gedruckt wurde. Es ist ebenfalls meine feste Überzeugung, dass Thomas Sneddon während der nicht öffentlichen Anklägeranhörung dieses spezielle Magazin Gavin Arvizo ohne Handschuhe gab und anschließend zur Fingerabdruckanalyse sandte. Wenn nicht ein Gerichtsreporter den Kommentar eine Grand-Jury Mitgliedes über die fehlenden Handschuhe aufgeschnappt hätte, wäre es möglicherweise zu einer Verurteilung wegen gefälschter Beweise gekommen. Weiterhin macht ein Ankläger mit 25 Jahren Berufserfahrung so einen Fehler nicht zufällig. Ich bin der festen Überzeugung, dass eine objektive Jury Tom Sneddon für den Versuch dieses Verbrechens im Sinne der Anklage für schuldig befunden hätte. Weiterhin war und ist dies eine TÄUSCHUNG DES GERICHTS, weil die Ankläger vorgaben, dass nichts Verbrecherisches von ihnen getan worden sei und Niemand aus dem Pool des Rechtsanwaltsbüros des Santa Barbara Bezirks würde Jemanden aus den eigenen Reihen anklagen. Was für eine Überraschung.

So, jetzt wird weiter gearbeitet. Ihr könnt also bald den Rest der Übersetzung hier lesen.

Zweitens: Mag Nicola stellte gefälschte Beweise im Bezug auf Daten von Telefonaten her, um es so erscheinen zu lassen, als habe Michael Jackson diese Telefonate geführt. Aber ihre eigenen Zeugen – Zeugen der Anklage – bestätigten im Zeugenstand, dass die Ankläger es fälschten, wie auf der Projektion des Tageslichtschreibers zu sehen war, nachdem es als Beweis zugelassen war. Die Ankläger versuchten, den Beweis vor der Prüfung durch die Jury zurück zu ziehen. Doch die Verteidigung legte Einspruch ein und die Jury sah die unverschämte Lüge als das, was es war: einfach eine andere Lüge in der langen Liste der gefälschten Beweise. Ich bin der festen Überzeugung, dass, falls Mr. Nicola vor einer Jury von 12 Personen angeklagt würde, er der Verwendung von gefälschten Beweisen im Bezug auf die Telefonkontakte und der TAÜSCHUNG DES GERICHTES schuldig gesprochen würde.

Drittens bin ich der festen Überzeugung, dass die Zusammenarbeit der Ankläger, um vor dem Gericht und der Jury gefälschte Beweise präsentieren zu können, eine verbrecherische Verschwörung der Ankläger ist, gegen einen Mann, der in allen 10 Anklagepunkten und den in letzter Minute aufgebrachten vier Vergehen unschuldig ist. Diese Verschwörung und das Schweigen des Rechtsanwaltsbüros des Santa Barbara Bezirks für sieben Jahre und noch weitere ist ein fortlaufendes Verbrechen und sollte nicht von der Verjährungsfrist betroffen sein. Niemand kann der Gerechtigkeit entkommen, auch nicht durch öffentliche Fälschung des Gerichtes.

Mir erscheint es so, als seien in dem Prozess im Jahre 2005 noch viele andere Verbrechen begangen worden, die ein guter und ehrlicher Ankläger finden könnte. Aber ich belasse es in dieser eidesstattlichen Erklärung bei diesen drei Punkten und es ist unter Ihrem Amtseid Ihre Pflicht, der wahren Gerechtigkeit nicht zu entfliehen. Für eine Gemeinde ist es wertvoll zu wissen, dass Gerechtigkeit gleichermaßen angewendet wird und dass sich Niemand über das Gesetz erhebt, auch nicht Ankläger, die eine vorsätzliche und bösartige TÄUSCHUNG DES GERICHTES begehen und verbrecherische, gefälschte Beweise gegen einen Mann erheben, den sogar das FBI als tadellos anerkennt. Meiner Meinung nach darf es nie eine Verjährungsfrist geben für die TÄUSCHUNG DES GERICHTES und die vorsätzliche Fälschung von Beweisen in einem ordnungsgemäßen Prozess mit rechtmäßiger Rechtssprechung. Denn Beweise werden bei Gericht aufgezeichnet und sind so UNSTRITTIG.

Als ein langjähriger Bewohner dieser Stadt und diese Bezirks fordere ich diesen Vorstand des Santa Barbara Bezirks, einen Sonderstaatsanwalt zu bestimmen, der die eidesstattliche Erklärung meiner Meinung und die Gerichtsaufzeichnungen des Prozesses im Jahre 2005 gegen Michael Joseph Jackson überprüft. Gerichtsaufzeichnungen mit strafbaren Verhalten im Bezug auf die Fälschung von Beweisen im Hinblick auf die Fingerabdrücke und die Telefonatverschwörung, eine Verschwörung von zwei oder mehr Männern aus den Reihen der vier Ankläger, die solche Verbrechen gegen einen Mann, den die Jury als komplett unschuldiges Mitglied dieser Gemeinde – Michael Joseph Jackson – befand, begangen. Ich empfehle diesem Vorstand Rechtsanwältin Susan YU, eine unvoreingenommene Sonderstaatsanwältin. Ich bin überzeugt, dass, wenn er angeklagt wird, die Gerichtsaufzeichnungen aus dem Jahre 2005 eine Verurteilung von Thomas Sneddon, der jetzt im Ruhestand ist, und eine Verurteilung von einigen oder all seinen Assistenten, die Michael Jackson täglich mit Lügen bewarfen, ausreichend untermauern werden. Katherine Jackson und viele andere, die in diesem Prozess der fabrizierten Lügen saßen, litten ebenfalls, und es sollte zumindest eine öffentliche Entschuldigung für die Fälschung von Beweisen und die bewusste, bösartige Strafverfolgung, die mit Vorsatz von den vier Anklägern mit bösartigen Überlegungen durchgeführt wurde, an die Jackson Familie geben.

Es kann keine IMMUNITÄT für Ankläger geben, die vorsätzlich und böswillig Beweise fälschen gegen einen Mann, den sogar das FBI ohne Fehler sah. Dies zu tun (Immunität zu haben; Anm. helen mj), ist, als ob man die Ehre oder den Titel eines Adeligen für sich beansprucht, indem manche Bürger im Dienste der Regierung über die Bürger, denen sie angeblich dienen sollen, erhoben werden; dies ist laut U.S Verfassung verboten.

Persönlich dem Vorstand der Direktion des Santa Barbara Bezirks, Kalifornien, und dem öffentlichen Treffen in Santa Barbara, Kalifornien, vorgetragen an diesem Tag, 14. August 2012, ist die Täuschung nun bekannt gegeben und die Verjährungsfrist beginnt. Und falls es dem Direktorenvorstand nicht gelingt, einen Sonderstaatsanwalt, der eine gründliche und faire Untersuchung der Gerichtsaufzeichnungen aus dem Jahre 2005 gegen Michael Joseph Jackson leitet, zu benennen, sind diese Direktoren praktisch als Helfershelfer (der Ankläger; Anm. helen mj) zu bezeichnen, denn NACH dieser Tatsache (eidesstattliche Erklärung; Anm. helen mj) haben Sie die Aussage als Beweis einer kriminellen Handlung von Gewählten des Santa Barbara Bezirks und Beamte wurden entlarvt und dies wurde Ihnen bekannt gemacht.

Ich, Willliam Wagener, bin über 60 Jahre alt, im Vollbesitz meiner geistigen Kräfte, bestätige, dass die oben gemachte Aussage meiner festen Überzeugung einer kriminellen Handlung entspricht: begangen von Mitgliedern des Rechtsanwaltsbüros des Bezirks von Santa Barbara, Mssr. (die Abkürzung kenne ich nicht; Anm. helen mj) Sneddon, Zonen, Mag Nicola & Auchincloss. Und ich bestätige an Eides statt, dass dies meine feste Überzeugung ist und dass die Basis eines wahren Gesetzes, eines natürlichen Gesetzes, eines gemeinschaftlichen Gesetzes und Gottes Gesetzes NICHT die Immunität von Anklägern sein kann, die vorsätzlich und böswillig Beweise fälschen. Auch kann die Verjährungsfrist nicht beginnen, bevor die TÄUSCHUNG des GERICHTES aufgedeckt wurde, was ich am heutigen Tag mit der Übergabe dieser eidesstattlichen Erklärung tue, (in der steht; Anm. helen j) dass die oben genannten Ankläger mindestens drei Verbrechen in Kombination begingen und eine illegale, kriminelle Zusammenarbeit untereinander unterhielten. Da Sie nun diese Aussage haben, sind sie verpflichtet, einen Sonderstaatsanwalt zu benennen und den Beschuldigungen nachzugehen und vielen Anderen, die halfen, Beweise zu fälschen und mit böswilligen und vorsätzlichen Überlegungen falsche Anschuldigungen aufbrachten gegen einen unschuldigen Mann, Michael Joseph Jackson, ehemals der Besitzer und Bewohner von Neverland im Bezirk von Santa Barbara, im Bundesstaat Kalifornien.

William J. Wagener


melden

MJ~Leben u. Sterben~u das Geschehen danach!

15.08.2012 um 20:13
Sneddon Accused of 2005 Crimes, 3 felonies
Youtube: 1st DEMAND for INDICTMENT  of Ex- prosecutor Sneddon Accused of 2005 Crimes, 3 felonies
1st DEMAND for INDICTMENT of Ex- prosecutor Sneddon Accused of 2005 Crimes, 3 felonies
Externer Inhalt
Durch das Abspielen werden Daten an Youtube übermittelt und ggf. Cookies gesetzt.
Veröffentlicht am 15.08.2012 von williamjwagener

William Wagener, objective TV Host & Reporter who was the only TV personality to predict correctly 100% not Guilty for Michael Jackson in 2005, leads a dozen M.J. Fans to call for INDICTMENT by a Special Prosecutor of the "dirty 4" , Tom Sneddon, Ron Zonen, Gordon Auchincloss, and Mag Nicola. At the August 14th, 2012 meeting they looked the 5 leaders of the Santa Barbara County, square in the EYE and asked them to read the AFFIDAVIT of William Wagener and appoint on outside Special Prosecutor to investigate, Indicte, arrest , convict and sentence for former S.B. Prosecutors of Michael Joe Jackson , to prison. The Supervisors had never heard the FACTS , did not attend the trial, and were visible shocked to hear that Sneddon and Snakes "fabricated" false evidence and conspired to do so. In so doing, Sneddon committed 3 felonies at least, and William Wagener, an admitted non- Michael Jackson fan in 2005, wants justice to be applied equally to the alleged dirty 4 prosecutors who allegedly committed crimes against the Court,called FRAUD on THE COURT, by fabricating false evidence.

The Supervisors, did not respond as they are prohibited by law to do so unless it is on the agenda. They could ignore it, send the Affidavit of Will Wagener to County Counsel, or just appoint a special prosecutor once the item is put on a future agenda, in Sept. or October , or November. Bill Brown the elected Sheriff plus 5 other deputies were there to make sure all the rules were obeyed. William Wagener did NOT get to finish his statement, but his back up team did. The Supervisors now a constructive NOTICE of a CRIME by Sneddon, and have a duty to do something about it.



melden

MJ~Leben u. Sterben~u das Geschehen danach!

15.08.2012 um 20:32
https://twitter.com/Ivy_4MJ (Archiv-Version vom 17.01.2014)

twitterIvy15082012A

twitterIvy15082012


melden

MJ~Leben u. Sterben~u das Geschehen danach!

16.08.2012 um 01:44

Joe Jackson
DROPS Wrongful Death Suit
Against Dr. Murray


8/15/2012 2:05 PM PDT


0815-joe-jackson-murray-tmz2-1

Joe Jackson has decided ... he's pulling the plug on his wrongful death lawsuit against Dr. Conrad Murray ... TMZ has learned.

Joe just filed a request with the court, obtained by TMZ, asking to dismiss his 2010 suit against Murray without prejudice -- a lawsuit in which he blamed the doctor for MJ's untimely demise.

In the suit, Joe alleged Murray withheld vital information from the doctors and EMTs who were trying to save Jackson's life the day he died -- specifically, that Murray had administered Propofol.

You'll recall -- Joe had also sued AEG as part of the lawsuit, but those claims were tossed out of court in February because Katherine had made similar claims in her own wrongful death suit. Joe's suit was deemed redundant.

But Joe's still got a hat in the ring -- he is currently a nominal party to Katherine's suit, in which Katherine and the family accuse AEG of breaching its agreement to provide physical care for Michael during his "This Is It" tour.

The lawsuit also alleges AEG was negligent in its hiring of Murray as MJ's physician.

Either way, it's good news for Murray -- because it's one less lawsuit to worry about ... for now.

Murray's lawyers Charles Peckham and Valerie Wass tell TMZ, the doctor didn't pay Joe anything -- and they have no idea why Joe suddenly requested to dismiss his case.

Peckham tells us, "Cooler heads have prevailed."

http://www.tmz.com/2012/08/15/joe-jackson-wrongful-death-lawsuit-dr-conrad-murray-dismissed/


melden

MJ~Leben u. Sterben~u das Geschehen danach!

16.08.2012 um 01:52
Michael Jackson's dad drops wrongful death lawsuit

By By ANTHONY McCARTNEY – 45 minutes ago


LOS ANGELES (AP) — Michael Jackson's father has dropped a wrongful death lawsuit filed against the former doctor who was convicted of causing the singer's death.

Court records show Joe Jackson's request for a dismissal was granted Monday. The filings do not elaborate on a reason for dropping pursuit of the case, but two attorneys handling the case were recently ruled ineligible to practice law in California.

The Jackson family patriarch initially filed the lawsuit against Conrad Murray in June 2010, on the anniversary of his son's death. A federal judge refused to hear it and it had to be re-filed in state court in Los Angeles.

"It's good finally that this case is dismissed and gone," Murray's attorney Charles Peckham said Wednesday. "It's pretty clear that Joe Jackson intelligently and smartly dismissed this case so he, his wife and children can focus on Michael Jackson's life instead of the circumstances of his death."

He said Murray, who remains jailed and is appealing his involuntary manslaughter conviction, remains pained by Jackson's death and feels sorry for his family. "His heart goes out to them," Peckham said.

Jackson's mother, Katherine, continues to pursue a case against concert company AEG Live alleging it negligently hired and supervised Murray, who was giving Jackson nightly doses of the powerful anesthetic propofol as a sleep aid. Murray's treatments were conducted while Jackson was preparing for a series of comeback concerts.

Her case is scheduled for trial in April.

Joe Jackson's case claimed Murray repeatedly lied to paramedics and doctors about giving Jackson propofol and that he did not keep adequate medical records — all issues that prosecutors raised against Murray during his trial last year.

He had been seeking damages for a variety of issues, including loss of income and support, emotional distress, and pain and suffering.

http://www.google.com/hostednews/ap/article/ALeqM5gsYA0yvTN9OHt5Zvl5hff-tpj3ig?docId=340ce49fc22d43af8f4ceece8880539d


melden

MJ~Leben u. Sterben~u das Geschehen danach!

16.08.2012 um 02:03
Ivy ‏@Ivy_4MJ
Joe's lawyer / Oxman's wife's suspension became effective on August 11. Joe filed for dismissal on August 10th.
1:50 AM - 16 Aug 12
*****
Ivy ‏@Ivy_4MJ
ehehehe I reported Joe's dismissal request before TMZ did :)
11:11 PM - 15 Aug 12
*****
Ivy ‏@Ivy_4MJ

RT RT Let’s discuss this whole William Wagener affidavit to the court in the most calm way possibl http://tl.gd/is01p5 via @MJJJusticePrjct ( https://twitter.com/MJJJusticePrjct (Archiv-Version vom 25.01.2012) )
10:45 PM - 15 Aug 12

http://www.twitlonger.com/show/is01p5
RT RT Let’s discuss this whole William Wagener affidavit to the court in the most calm way possible. We encourage discussion because it’s the only way to get to the essence of any issue in the MJGlobal community.

First let’s state some obvious points –

Every Michael Jackson fan KNOWS that Tom Sneddon was out to get him and was maliciously using every power vested in him and by any means to convict Michael: legal and otherwise.

Every Michael Jackson fan would love the idea of Sneddon having to pay for his obvious evidence tampering during the 2005 trial.

Every Michael Jackson fan would love to see a fact filled documentary produced that clearly demonstrates that Michael was maliciously prosecuted by Sneddon.

But every Michael Jackson fan needs to understand the ramifications of following a path where the outcome may be contrary to the goal of bring Justice to Michael.

Next- Malicious Prosecution

After trial Tom Mesereau said that in his estimation, Michael had grounds to bring a case of malicious prosecution against Sneddon. Michael was emotionally spent after sitting in the court room listening to lies against him for 5 months, and was in no position to bring such a case.

This type of case cannot be brought by anyone else except the person it was perpetrated against. Since ONLY Michael could bring such a case and the statutes of limitations have run out this is a moot point.

Next- Fraud Upon the Court

Now William Wagener files a affidavit for “fraud upon the court” which has no statute of limitation.

By definition is something that the officer of the law (lawyers , judge) etc does that causes the court not to be impartial and in effect causes them not to do their legal duty.

"7th Circuit states "a decision produced by fraud upon the court is not in essence a decision at all, and never becomes final."

Michael was found Not Guilty, despite the actions of Sneddon and the
let’s ponder on the ramifications of having William Wageners affidavit accepted and the verdict voided.

Is that what MJ fans want?

Do we want the Not Guilty verdicts voided? We think not.



So if a fraud upon court is proven all of the orders and judgments are voided
and this voids the verdict - How would this affect Sneddon?

If the Board of Supervisor’s did open an investigation and found that Sneddon did participate in “fraud upon the court” what will happen to Sneddon?

Nothing.

The most they can do is suspend his license to practice law or disbar him- but as we all know Sneddon is retired and blissfully pulling in a government pension.


So it’s a lose, lose proposition and this Affidavit of William Wageners should NEVER have been put to the Board of Supervisor’s of Santa Maria County, NOR should ANY of Michael Jacksons fans supported this ill-thought out presentation and cause.

William Wageners Documentary

Do we think a documentary should be made regarding the malicious prosecution of Michael Jackson that will highlight the evidence tampering done by Tom Sneddon ?

YES …

We can support that endeavor and just like Tom Mesereau made it clear in his letter that he supports such efforts that show Michael was totally innocent.

We have never thwarted the efforts of Willaim Wagener, we simply ask people to understand the issues.

Funding for such an endeavor is not financially viable even though Michael has over 50Million fans all over the world.

Why?

Over half of Michael’s fans live in third world or impoverished nations and don’t have the means to make their own ends meet much less finance this documentary.

Additionally, due to the worldwide economic crisis, the rest of Michael’s fanbase may struggle even if living in developed nations.

Therefore, Michael’s fanbase,, while filled with much honor and love for Michael, can not sustain the financial burden of this documentary alone.

William Wagener must find some Angel Investors for financing and his advocates need to stop attempting to make Michael’s fans feel guilty when they can not carry this financial burden.

To goad someone into sending money by using terminology that they are not “genuine” “true” or “real” fans is disingenuous and is emotional blackmail of a sort.

Every fan of Michael Jackson would love to see this documentary completed, but don’t try to make them feel less than real fans because monetarily they can not see it to its fruition.

Michael Jackson never once asked his fans for monetary support .. in fact HE was the one to GIVE –

All we ask from the MJGlobal family is to ask questions before you support a cause, understand the implications and ramifications of supporting it before you do.

Emotions can make you jump into a cause that has Michael Jackson’s name on it- before you research – even MJJJP signed the Wagener petition on emotion before we looked deeper into the issue.

We are all human and make mistakes- but as long as we learn from them they become lessons.


Note: Recognition to Ivy_4mj for gathering 7th Court information regarding the implications of proving “fraud on the court”



melden

MJ~Leben u. Sterben~u das Geschehen danach!

16.08.2012 um 02:27
Exclusive: Paris Jackson Rocks At Motley Crue Concert!

Wednesday, 15/08/2012, 3:10 pm


parisjacksonrock7Original anzeigen (0,2 MB)

It seems like just yesterday we saw Paris Jackson as a little girl with a scarf over her face but the King of Pop’s daughter is in full teenager mode now.

The 14-year-old who is currently going through a rock music music phase and style was spotted at the Kiss and Motley Crue concert on Tuesday night with friends in Irvine, CA. Cousin T.J. Jackson was her guardian for the night.

Paris was wearing a Motley Crue tank, black eyeliner, spiked bracelets and a spiked collar around her thigh. She also had on knee high studded black sneakers and a colored extension in her hair.

Motley Crue bassist Nikki Sixx even tweeted Paris after the show and said, “good meeting your and your friends.”

http://www.starfeine.com/paris-jackson-rocks-at-motley-crue-concert/

parisstarfeine1Original anzeigen (0,2 MB)
parisstarfeine2TJ Jackson war auch dabei ...


melden

MJ~Leben u. Sterben~u das Geschehen danach!

16.08.2012 um 02:33
Paris hat Madina im Schlepptau ... :)


parisjacksonrock3Original anzeigen (0,2 MB)
parisjacksonrock4Original anzeigen (0,2 MB)




melden

MJ~Leben u. Sterben~u das Geschehen danach!

16.08.2012 um 02:40

TJ Jackson


tjjackson-1Original anzeigen (0,2 MB)




melden

MJ~Leben u. Sterben~u das Geschehen danach!

16.08.2012 um 07:32
Jacksons Vater zieht Klage gegen Arzt zurück

Donnerstag, 16.08.2012 | vor 23 Minuten

Los Angeles - Michael Jacksons Vater hat seine Klage gegen den Leibarzt des verstorbenen Kings of Pop zurückgezogen. Der Arzt Conrad Murray ist bereits wegen fahrlässiger Tötung Jacksons verurteilt und sitzt in Haft.


Joe Jackson hatte darüber hinaus am ersten Todestag seines Sohnes am 25. Juni 2010 eine Klage wegen rechtswidriger Tötung gegen Murray eingereicht. Ein Bundesrichter lehnte es ab, den Fall anzunehmen, und die Klage wurde daraufhin beim Staatsgericht in Los Angeles eingereicht. Aus den Gerichtsakten ging nicht hervor, warum Joe Jackson die Klage nicht weiter verfolgen wollte.

http://www.hna.de/nachrichten/stars/michael-jacksons-vater-zieht-klage-gegen-arzt-zurueck-2461344.html


melden

MJ~Leben u. Sterben~u das Geschehen danach!

16.08.2012 um 08:03
https://twitter.com/MJJJusticePrjct (Archiv-Version vom 25.01.2012)


MJJJusticeProject ‏@MJJJusticePrjct
March 25, 2009 letter of MJ sold at Juliens Auction https://www.julienslive.com/view-auctions/catalog/id/72/lot/28890/ … What other gems are lost to us ?
rat1s9
4:57 AM - 16 Aug 12

xdzhaeOriginal anzeigen (0,2 MB)


melden

MJ~Leben u. Sterben~u das Geschehen danach!

16.08.2012 um 08:28
2dcftbt

Generosity is giving more than you can, and pride is taking less than you need. - Khalil Gibran
Großzügigkeit entspricht, gib mehr, als Du kannst und Stolz bedeutet, nimm weniger, als Du unbedingt brauchst - Khalil Gibran
frei übersetzt


melden

MJ~Leben u. Sterben~u das Geschehen danach!

16.08.2012 um 08:58
in den amerikanischen Foren ist man nicht begeistert, dass Paris mit Madina "rumhängt" ... diese sei
u. a. viel zu alt, denn Paris ist ja erst 14 Jahre alt ... wie alt Madina aber wirklich ist, weiß keiner so ganz genau, es gibt Schätzungen zwischen 18 bis 40 Jahre ... hahaha ... vielleicht spielt da ein wenig "Neid" mit rein, denn man wäre vielleicht selbst an Madinas Stelle ... :D :D
aber auch Paris muß ihre eigenen Erfahrungen sammeln ...und es wird bestimmt nicht immer einfach sein, zu erkennen, wem man trauen kann und wem nicht ... da spielen oft so viele "Faktoren" eine
Rolle ... :D :D

Michaela, auch eine Freundin von Paris, scheint sich auf ein "Wiedersehen" mit Paris zu freuen ... :)

20hrrs2


melden

MJ~Leben u. Sterben~u das Geschehen danach!

16.08.2012 um 09:17
und Tito Jackson tweeted mal wieder ... :)


153bng1
w6t92c


melden

MJ~Leben u. Sterben~u das Geschehen danach!

16.08.2012 um 09:27
Michael Jackson's dad drops wrongful death lawsuit against Dr Conrad Murray

By Associated Press Reporter

PUBLISHED: 04:36 GMT, 16 August 2012 | UPDATED: 04:36 GMT, 16 August 2012


Michael Jackson's father has dropped a wrongful death lawsuit filed against the former doctor who was convicted of causing the singer's death.

Court records show Joe Jackson's request for a dismissal was granted Monday. The filings do not elaborate on a reason for dropping pursuit of the case, but two attorneys handling the case were recently ruled ineligible to practice law in California.

The Jackson family patriarch initially filed the lawsuit against Dr Conrad Murray in June 2010, on the anniversary of his son's death. A federal judge refused to hear it and it had to be re-filed in state court in Los Angeles.

mt89ww
Legal battle ends: Michael Jackson's father, Joe (pictured in 2009), has dropped a wrongful death lawsuit filed against Dr Conrad Murry, who was convicted of causing the singer's death

'It's good finally that this case is dismissed and gone,' Murray's attorney Charles Peckham said Wednesday.

'It's pretty clear that Joe Jackson intelligently and smartly dismissed this case so he, his wife and children can focus on Michael Jackson's life instead of the circumstances of his death.'

He said Murray, who remains jailed and is appealing his involuntary manslaughter conviction, remains pained by Jackson's death and feels sorry for his family. 'His heart goes out to them,' Peckham said.

Jackson's mother, Katherine, continues to pursue a case against concert company AEG Live alleging it negligently hired and supervised Murray, who was giving Jackson nightly doses of the powerful anesthetic propofol as a sleep aid.

Murray's treatments were conducted while Jackson was preparing for a series of comeback concerts.

Her case is scheduled for trial in April.

Joe Jackson's case claimed Murray repeatedly lied to paramedics and doctors about giving Jackson propofol and that he did not keep adequate medical records - all issues that prosecutors raised against Murray during his trial last year.

He had been seeking damages for a variety of issues, including loss of income and support, emotional distress, and pain and suffering.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2189043/Michael-Jacksons-dad-drops-wrongful-death-lawsuit-Conrad-Murray.html

ähnlicher Bericht
http://de.eonline.com/news/338371/michael-jackson-s-father-drops-wrongful-death-suit-against-conrad-murray


melden

MJ~Leben u. Sterben~u das Geschehen danach!

16.08.2012 um 09:39
von Facebook

♥ Memorial in honour of Michael Jackson in Munich/Germany ♥

♫♫♫ Michael Jackson ♫♫♫ Erinnert Euch – 15. August 2004 – Heute vor 8 Jahren

Staatsanwalt Tom Mesereau & Michael Jackson besuchen die „First AME African Methodist Episcopal Church“ (Los Angeles, CA)
Michael nimmt in der „First AME African Methodist Episcopal Church“ in Los Angeles als Special Guest von Rev. Cecil Murray an der Messe teil. Die Kirche ist eine der angesehensten Kirchen in der Los Angeles Afro-amerikanischen Gemeinschaft.
Um 10.00 Uhr morgens kam Michael mit seinem jüngsten Bruder Randy, Steve Harvey und seinem Rechtsanwalt Thomas Mesereau nahmen im hinteren Teil der Kirche Platz und nahmen an der Messe teil.
Obwohl die Nachricht von Michaels Erscheinen nicht weithin publik gemacht wurde, war die Presse der meisten großen Nachrichtensender vor Ort. Ein Großteil der Öffentlichkeit erfuhr durch Mundpropaganda von Michaels bevorstehenden Besuch in der Kirche. Es gab eine Handvoll Fans, die wussten, wo sich die „First AME African Methodist Episcopal Church“ befand und waren in der Lage, dort zu sein, um Michael zu begrüßen.

4joxtu




Anzeige

melden