violetluna schrieb:Ach, du hast Angst, dass du ermordet werden könntest, wenn du über dieses Ereignis sprichst?
Ik bün nich bang, dat seggt ja al mien Naam. Mien Vörfohrer Keno I. tom Brok un sien Enkel Keno II. tom Brok weern Häuptlinge!
Jan_ schrieb:@Keno_ Gesehen nicht - der Nebel hatte sich vom Boden erhoben. Aber - gehört. Gehört hab' ich was.
Kannst du dat, wat du höört hest, mehr nau beschrieven? Wenn dat mit de metallschen Geräuschen deckt, de ik höört heff, denn deed ik mehr Details utklautern. Un noch en Fraag: Du hest Torben morgens in de blaue Stünn sehn?
Ole_ schrieb:Eine Frage noch an dich Keno: Was hat es mit deinen Tattoos auf sich?
De Tattoos stammen ut miene MC-Zeit. Damals dacht ik, Freeheit fährt op twee Rädern. Aber sietdem ik de Bedrief vun mien Vadder övernahmen heff, weet ik, dat se blifft, wenn du ophörst, ehr hinterherzufahrn.
Lena_ schrieb:Wie kommst du darauf und was genau gibt es denn zu verstehen?
Na, wat dar in dat Moor würklich vör sik gahn is. Ik vertell nich allens, wat ik nich vullstännig verklaren kann. Ik bün keen Minsch, de sik wichtig maakt. Dor bliff ik lever in' Achtergrund un heff mien Roh.
Finn_ schrieb:Hast Du die Aufnahmen schon geprüft? Darf ich einen Blick in die Aufnahmen werfen? Würde mir sie wirklich gerne anschauen. Auch andere von anderen Tagen
Aufnahmen vun anner Daag kannst du di geern ankieken. Aber dar süst du bloot Kühe, de sück moralisch fraagwürdig in' Slamm wüllen. Ader hochdramatische Kämpen tüschen Maisfeld un Windböen. Wenn du op Spannung hööpst: Maximum 1/10.
Finn_ schrieb:Nein, ich wollte mich mit meinem
konta
Hier harr dat woll so en lang Bedenktiet bruukt, dat du dat Stottern anfangst
:ask: :D
Dr.Doyle schrieb:Moin! Du büst also Bio-Bauer. Wo groot is dien Bedriev?
Woveel Lüüd arbeit’ bi di?
Wat bugst du an un welkeen Deerten höllst du?
Kannst du dorvun leven?
Moin. Ick hebb so 90 Hektar Grasland un Ackerbau mixt un rund 100 melkende Küll plus Kälber op’n Bio-Hof. Mit fief festen Mitarbeitern un veel egen Futterproduktion löppt dat hier richtig rund. Op de Felder buggen wi vör allem Gras un Kleegras för de Küll an, dorbi ok Mais un wat Getreide as Gerst un Weeten för dat Futter un för de Fruchtfolge - un’n klein Deel vun dat Kleegras verköpen wi ok as so’nt Aart Superfood för Speziaal-Kunden.
Bio hett uns een stabile Nische geven, wo man ok in slechte Johren noch goed plane kann. Ick kann dorvun good leven, hebb ok Reserven för Technik un Hofausbau - nich reich warrn, aver ehrli över de Runden kamen, mit veel Arbeit un manchmol ’n bissken Humor.