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Arma II - DayZ Mod - Für die ganzen Zombie Fans unter euch

7.785 Beiträge, Schlüsselwörter: Spiel, Game, Zombie, Dayz, Arma Ii

Arma II - DayZ Mod - Für die ganzen Zombie Fans unter euch

07.03.2014 um 12:36
@spite


Schließ dich mir an und lass diese Gutmenschen hier jagen und auslöschen!

Auf niederträchtigste Art und Weise!

MUAHAHAHRHRHRHRR *evil laugh*


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Arma II - DayZ Mod - Für die ganzen Zombie Fans unter euch

07.03.2014 um 12:42
@hAmMeLBeIn
Du triffst ehh nichts^^


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Arma II - DayZ Mod - Für die ganzen Zombie Fans unter euch

07.03.2014 um 13:26
@Kirschi
Las uns @hAmMeLBeIn umbringen der ist böse :D


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spite
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Arma II - DayZ Mod - Für die ganzen Zombie Fans unter euch

07.03.2014 um 14:04
@hAmMeLBeIn

Na wenn du mal meine FA in Steam annimmst? :D War heute eh schon unterwegs.

Hab btw im Forum gefragt: kein Reset heute!


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Arma II - DayZ Mod - Für die ganzen Zombie Fans unter euch

07.03.2014 um 14:22
@spite
Wie alt bistn du?^^


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Arma II - DayZ Mod - Für die ganzen Zombie Fans unter euch

07.03.2014 um 14:23
Und hast du Ts und Mikro ?


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Arma II - DayZ Mod - Für die ganzen Zombie Fans unter euch

07.03.2014 um 17:01
Die Chars werden mit dem heutigen Patch resettet.


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Arma II - DayZ Mod - Für die ganzen Zombie Fans unter euch

07.03.2014 um 17:31
@Googleme

Sehr gut....

Ich brauch nur ne Schaufel....


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Arma II - DayZ Mod - Für die ganzen Zombie Fans unter euch

07.03.2014 um 17:54
@Googleme

Wird über Steam auch ein Update geladen, oder bekommen nur die Server ein Update ?


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spite
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Arma II - DayZ Mod - Für die ganzen Zombie Fans unter euch

07.03.2014 um 17:59
Googleme schrieb:Die Chars werden mit dem heutigen Patch resettet.
Habe Gegenteiliges gehört.


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spite
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Arma II - DayZ Mod - Für die ganzen Zombie Fans unter euch

07.03.2014 um 18:12
@Kirschi

18, ja


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Arma II - DayZ Mod - Für die ganzen Zombie Fans unter euch

07.03.2014 um 18:14
@hAmMeLBeIn
Du fängst dir als allererstes eine Kugel. :D


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Arma II - DayZ Mod - Für die ganzen Zombie Fans unter euch

07.03.2014 um 18:55
@hAmMeLBeIn
Du wirst wirst mindestens ne Mosin brauchen


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Arma II - DayZ Mod - Für die ganzen Zombie Fans unter euch

07.03.2014 um 19:04
@Division
@Kirschi

Ich bin ein verfluchter Ninja!

Das einzige was Ihr hören werdet ist das schwingen meiner Schaufel!

*wwuuussschhh*

:D


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Arma II - DayZ Mod - Für die ganzen Zombie Fans unter euch

07.03.2014 um 19:13
@hAmMeLBeIn
Das einzige was du lesen wirst ist You Are Dead!


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Arma II - DayZ Mod - Für die ganzen Zombie Fans unter euch

07.03.2014 um 19:14
@Division

Korrekt!

Auf euren Screens....

:troll:


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Arma II - DayZ Mod - Für die ganzen Zombie Fans unter euch

07.03.2014 um 19:16
@hAmMeLBeIn
Positiv und zwar auf deine ebenfals :P: und ich werde deine leiche weiter Combatknifen :D


Negativ!


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Arma II - DayZ Mod - Für die ganzen Zombie Fans unter euch

07.03.2014 um 19:17
@Division

verstehste, teabaggen werd ich dich, teebaggen! :D

dafür mach ich extra ein video ^^


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Arma II - DayZ Mod - Für die ganzen Zombie Fans unter euch

07.03.2014 um 19:20
@hAmMeLBeIn
teebaggen du dich selber :D oder besser geh zu einen Zombi und sag laut Hi!! :P:

Ja mach das wenn du lw hast^^


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Arma II - DayZ Mod - Für die ganzen Zombie Fans unter euch

07.03.2014 um 19:40
Irgentwie verwirrt mich das, man konnte den Patch doch schon die ganze Zeit testen?! Mal schaun ob da heute noch was kommt.
Weekly Report: Smashing Bugs for 0.37
This week saw us start our “survival” gameplay focus. This means most of our gameplay development focus is on refining the survival aspects of the game. We detailed some of the initial work for this last week.

Trying to get 0.37 to stable

Our main focus this week was to deploy a new version of the game to stable branch. We have two public “branches” of code, stable and experimental. A deployment to stable branch of the latest version of the game was scheduled for Wednesday, however we were not happy with some of the issues that remained.

Three major code changes have been occurring. We have been changing the way collision works to solve a number of bugs, such as shooting while prone colliding with the world and zombie collisions. Also our new physics system has been implemented, allowing us to have throwing, dragging, ragdoll, and even vehicles. In addition, a new guaranteed network message system has been developed to solve network issues, improve client/server performance, as well as reduce the “desync” issues experienced by many.

A number of bugs came out of these developments, two of which cause situations where players and zombies can become invisible to some clients. We want to solve this issue before we deploy to stable. You can try the current version out for yourself on experimental branch.

Survival Cooking


Progress continued with the development of several different kinds of fireplaces, and has moved onto creating assets for constructible ovens. These items will be persistent in the world, allowing the player to cook many things. The temperature system developed in the engine has been refined to have correct return from hot or cold to ambient temperature.

Survival Combat

A new area of work commenced this week is combat directly supporting survival. This includes throwing items, bows and arrows. We now have a great new animation for throwing, and the system developed for this will allow us to support proper animations for bows (e.g. drawing bow back, awaiting player input to fire).

The next week

Both Survival Combat and Cooking are our gameplay focus for the next few weeks, with our primary goal to get 0.37+ deployed to stable as soon as possible.

We’re also looking ahead further now towards how to best position ourselves to release vehicles, barricading, and advanced physics. It’s exciting times for us all here and we can’t wait to show what’s coming in our next video blog!


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