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9/11: Tag der Verschwörungen?

9/11: Tag der Verschwörungen?

23.05.2008 um 15:35
intruder,

dieses "Argument" ("für die Amis hätte es ja dann ein leichtes sein müssen, Beweise zu fälschen") zieht bei mir eben nicht.

Für die Waffen -hätte- die nötige Infrastruktur nachgewiesen werden müssen.


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9/11: Tag der Verschwörungen?

23.05.2008 um 16:20
Für die Waffen -hätte- die nötige Infrastruktur nachgewiesen werden müssen.
Wie groß ist denn die Infrastruktur für biologische und chemische Kampfstoffe? Könnten die nicht in jedem Labor gezüchtet / hergestellt werden? Und einen gekachelten Raum in dem man ein paar Petrischalen stellt, wird man wohl finden.


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9/11: Tag der Verschwörungen?

23.05.2008 um 18:53
>>>... Gleichzeitig müsste man der Öffentlichkeit aber auch verklickern, WIE und WO dieses "Zeug" hergestellt wurde.

Und wie soll das funktionieren? A-Bomen aus dem "Nichts"? ...<<<

Wieso herstellen. Für Geld oder Loyalität kann man heute einiges bekommen. Ob nun ganze Gefechtsköpfe außerhalb kaufen oder nur die Räumlichkeiten zur Herstellung mieten, es gibt so viele völlig plausible und einfache Dinge diesbezüglich.
Das hat keine zwei Minuten gedauert dir ein geeignetes Szenario zu konstruieren. Da werden die Superhirne von FBI oder CIA sicher noch einleuchtendere Stories aus dem Ärmel schütteln können.


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9/11: Tag der Verschwörungen?

23.05.2008 um 18:57
Editfunktion ftw... -.-

Was ich vergessen hab:

Nur weil man "nur Sand sieht", heißt das nicht das dies ein Nichts sei. Ich erinner da nur kurz an die unter dem Sand gefundenen MiGs und Panzer. Area51 soll ja auch mehrstöckig in die Tiefe gehen.


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9/11: Tag der Verschwörungen?

23.05.2008 um 22:08
@MorpheuS8382

Man hat schon versucht MVW in den Irak zu schmuggeln. Leider wurde man dabei erwischt:

http://www.shortnews.de/start.cfm?id=522048


Aber wie Du schon sagtest geht es hier ja gar nicht um den Irak.

In meinen Augen führen die Spuren von den Organisatoren der Terror - Übungen vom 11.9.2001 und von den London U-Bahn direkt zu den wirklichen Hintermännern der Anschläge. Die Übungen sind der eigentliche rauchende Colt, denn sie schränken die Anzahl der *nötigen* Mitwisser sehr stark ein. Und falls doch einer der wirklichen Attentäter (also die, die die Bomben legten) erwischt würde, könnte er sagen "Hallo, ich gehöre zu der Übung". (Ja auch in London wurden die Bomben >gelegt< , denn dort wo angeblich der Selbstmordattentäter mit seinem Rucksack voll Sprengstoff saß zeigt sich am Boden nach OBEN gebogenes Metall. Die Bomben waren also UNTER dem Zug und nicht in dem Zug.)
Zu einer Übung gehört dann auch eine Storyline und platzierte Beweise. Denn nichts anderes kann eine Fluganleitung und ein Koran in einem geparkten Täter-Auto sein.
(und viele andere Beispiele für >sehr merkwürdige< Beweise, die auch ein Ermittler nur schwer Glauben kann)
Im Rahmen einer Übung macht sowas Sinn !

Gruss
Zapperlot


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winstons
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9/11: Tag der Verschwörungen?

23.05.2008 um 23:55
@ zapperlot

Ich vermute mal du liegst mit deiner Behauptung gar nicht mal schlecht. Aber wer
genau dahinter steckt, scheint bisher nicht zu interessieren!!

Die Zufälle in London sind auf jeden Fall auch spektakulär.

Aber wer will sich mit den Hintermännern anlegen?

Ich eigentlich nicht wirklich. Das ist ja der Geheimdienst. Die haben Narrenfreiheit.
Und seit den Anschlägen dürfen die nun einen auch direkt in den Knast stecken, ohne
Richter. Praktisch.

Aber was sollte denn Deutschland tun, wenn wir es wissen würden, daß es die
USA-Führung selber war?


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winstons
ehemaliges Mitglied

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9/11: Tag der Verschwörungen?

24.05.2008 um 01:40
Hier gibts noch den "loose change" Nachfolger "Louder than words" auf deutsch:

(zumindest ein Teil davon)
http://video.google.com/googleplayer.swf?docid=-7820712776368461735&hl=de

Hier in besserer Auflösung als Download.

http://www.megaupload.com/de/?d=WJWRB90Y


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9/11: Tag der Verschwörungen?

24.05.2008 um 09:49
Anbei ein Auszug aus einer hervorragenden Diskussion im "Debunker-Forum" JREF. Es geht um die pysikalische Unmöglichkeit der Kerosin-Explosion im Untergrund.

Die Diskussion ist auch sehr erhellend, wie seitens vieler "Debunker" vorgegangen wird: Persönliche Anfeindungen und Bekämpfung von zugeschobenen Standpunkten (Strohmänner).

Now what you can do that NIST did not. Take an image of the elevator shafts and trace the fireball path that caused the destruction in the lowest levels of the basement of the North Tower. Then match that up with the eyewitness accounts and testimony of survivors. Just to clue you in, you can't do both and arrive at the conclusion the official story tells us without the use of something else in the sublevels of WTC: North Tower.

All of the above information should bring us to the logical conclusion that a fuel-air explosion did not travel hundreds of feet down the main freight elevator shaft of WTC1, from the impacted floors to the basements, to cause structural damage to the basement floors and lobby. Car 50 was the only elevator with access from the impacted floors of WTC1 to the sub levels B6 and below, and its operator survived, having experienced no explosions or fireballs down the main freight shaft.
That such a fireball could have traveled down Car 6 has not specifically been ruled out by the above information, but it could not have extended beyond sub level B1, whereas explosive events caused much destruction on lower floors.
Also, considering an FAE traveling down this shaft sufficient in strength to destroy a machine shop in the basement levels (as per Pecoraro’s testimony), even if this elevator had access to this floor, and cause elevators servicing the lowest floors to blow out (as per Walsh’s testimony), as well as additional structure damage in the basements, it seems extremely unlikely, if not impossible, that the shaft itself, and neighboring floors all the way down would not be similarly destroyed by the massive over pressures accompanying this FAE down the building. Put simply, an FAE moving down an elevator shaft and causing severe damage in basement levels with massive force, could also be expected to destroy the shaft itself, especially since this shaft would be a very confined area, and its wall supposedly not reinforced by any concrete in the walls or etc.
The visible fuel-air explosions caused by the impacts visibly failed to destroy even the outer perimeter columns of the impacted floors, or to even remove their aluminum cladding, which was only fastened on and not solidly connected. Only the plane impacts themselves severed perimeter columns or caused such damage to the aluminum cladding. There is no evidence of great over pressures from the fireball itself if it traveled down the shafts either in the interior or exterior.
How, then, could a fireball that failed to remove this aluminum cladding in its immediate blast, travel down over a thousand feet of an unprotected elevator shaft and maintain sufficient over pressures to shatter concrete and steel fire doors, and cause a cave in at level B-4?
It has already been shown that the operator of elevator 50, the main freight, did not even experience a fireball, let alone life-threatening overpressures. This fits logically with the lack of exterior damage shown above.

More realistic explanations of the WTC1 basement events, including the use of secondary explosive devices, should be considered.

http://forums.randi.org/showthread.php?t=92099&page=5


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9/11: Tag der Verschwörungen?

24.05.2008 um 10:07
wahnsinn, wie die "debunker" von den angeblichen Verschwörungstheoretikern zerlegt werden.

NORSEMAN

Q: How did the magic fireball damage multiple floors in sub basement level without being detected or destroying car 50 and its occupants?

Originally Posted by Norseman View Post
A: "The main source of the fireball in WTC 1 lobby and on B-4, came from shafts 6 and 7."

I was pleased to read your post Norseman as you have clearly abondoned the official theory in respect to a magic fireball descending the freight elevator shaft. The magic fireball, according to your new modified position, has moved over to the express elevator shaft 6 and 7. Once I debunk this new modified position, and I will, reason demands that you seek an alternative explanation.

There are definite strengths to your modified theory:

Firstly, it avoids the problem of facing contradictory testimony since elevator car 6 and 7 were inoperable that day thus no passengers were inside these elevators. Nist state “elevator 6 and 7 were out of service for moderisation” (NCSTAR 1 – 8, p43).

Secondly, damage to the elevator doorways and elevator cars of 6 and 7 is documented in (a) testimony from Dave Bobbitt “the doors of elevator number 6 and 7 (in the lobby) had been blown out” and (b) from NIST NCSTAR 1-8 p43 “the doors were blown off by the fireball that came down the elevator shaft and the elevators cars were burnt.” Such references do seem to support the offical story.

Thirdly, I agree with your claim that the overpressure from a fireball would be greater in the express elevator shaft than in the freight elevator shaft. You provide two reasons in support of this claim (1) the express elevator shaft was more narrow and (2) the express elevator shaft had less doorways and because it had less doorways less fuel could escape if a doorway was blown out by overpressure.

So to be clear: you’re arguing that a fireball from the impact zone decended 90+ floors blowing out elevator doors down the express elevator shaft and eventually causing structural damage from the lobby to basement level 5.

A major problem for your new modified theory is revealed by the following quote:
(NIST NCSTAR 1-7, p32 PDF) “We have two elevators serving only particular floors, beginning from basement level 1, Car 6 and 7. Though their lowest elevator opening was in basement level 1, their shafts went as deep as basement level 4”. This means that, unlike the fireball descending the freight elevator shaft, the fireball descending the express elevator shaft had NO ACCESS to basement levels which it allegedly damages!

Consequently the fireball had to blast through the shaft walls and pit before it could enter and inflict damage to the basement levels. Now assuming the fireball will decrease in energy over time and distance from the impact zone and assuming that the fireball did in fact blast down the shaft walls and pit in the basement levels then we are expected to believe that a weaker fireball in the basment levels can blast through shaft walls whereas the stronger fireball previously descending the elevator shaft could not? It makes no sense.

It stands to reason, that if the fireball really did have enough strength to blast down shaft walls it would have done so long before it reached the basement. Now if you can accept that blasting down doorways allows jet fuel to escape then it follows that when blasting down shaft walls a similar loss would occur. Thus if a fireball actually did have the strenght to blast down shaft walls then a fireball would never actually reach the basement since naturally all the fuel would be expended in blasting down the shaft walls. However because we know a fireball did reach the basement (Griffith’s testimony) we know that fireballs cannot blast through shaft walls.

Next major problem. If you watch carefully all the below examples of deflagration, FAE’s, and backdrafts you should notice that they all share one thing in common and that is they ALL travel through the path of least resistance with no exception. So here is a list to watch:

1.http://video.google.com/videoplay?do...arch&plindex=9
2.http://video.google.com/videoplay?do...arch&plindex=9
3. http://video.google.com/videoplay?do...arch&plindex=1
4. POST#46 in the thread has a nice link
5. video of the plane impact into tower one and two
6. videos of any FAE in a movie

I challenge any debunker to produce just one video of a FAE, deflagration, or backdraft that travels through the path of most resistence. Until a single video, experiment or study is produced to that effect I will assume that the natural behaviour of ALL fireballs is to travel through the path of least resistence and anyone that claims otherwise is simply talking rubbish.

Now returning to our express elevator shaft 6 and 7. (a) the elevator shaft itself is the path of least resistence (b) The doorways are the path of more resistence, (c) the shaft walls were the path of even more resistence, and (d) the shaft pit was the path of most resistence. So in order to turn several basment walls into rubble it had to blast down the shaft walls at B 2. To cause a cave-in on the PATH platform the fireball had to travel through the path of most resistence, take a horizontal turn and then blast through three or so walls. When you can actually visualize this you can understand just how “magic” this fireball must have been: http://img503.imageshack.us/img503/5...1284cutke7.jpg

But not only are we expected to believe that this fireball defies how ALL natural fireballs should behave we are expected to believe that it can cause ALL this structural damage (i.e. blasting through shaft walls, pits, turning walls into rubble etc) yet it only “burns” the elevtor cars 6 and 7 that were right in its path!! Wow the makes sense.

Next major problem is testimony, I mean if you are correct and the fireball that damaged the basment levels originated from the express elevator shaft then we would expect to hear testimony of people in the basement describing the moment when the fireball blast down the shaft walls to enter. Unfortunately for you, I was unable to locate any testimony that could support your theory and I seriously doubt that you can either. In B-4, for instance, all testimony (e.g. Samchez, Morelli, etc) points to a fireball coming down the freight elevator shaft and not the express elevator shaft. Frankly it is beyond belief that a fireball could blast through the shaft pit in B-4 yet manage not to blast down the shaft walls at B-4 where of course it would have been witnessed by several indiciuals.

Finally, beacuse the fireball was descending from the imapct zone and towards the basment levels one would expect that the doorway opening in the lobby would be the first to be blown out before the fireball reached the basment levels. However according to ALL testimony on the B-1 (rodriguez etc) level the first explosion is heard coming from BELOW.

So in conclusion: if we have eliminated the possibility of the basement damaged being caused by a fireball down the freight elevator shaft, and we can eliminate the possibility of the basment damage being caused by a fireball down the express elevator shaft then the official story has no explanation for the explosion that was heard from BELOW william rodriguez and others. because the official story can not provide a possible explanation it must be rejected.

http://forums.randi.org/showthread.php?t=92099&page=6


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9/11: Tag der Verschwörungen?

24.05.2008 um 10:11
>>>... denn dort wo angeblich der Selbstmordattentäter mit seinem Rucksack voll Sprengstoff saß zeigt sich am Boden nach OBEN gebogenes Metall. Die Bomben waren also UNTER dem Zug und nicht in dem Zug.) ...<<

Ich weiß ja nicht was du hier erkennen willst, aber da ist ein Loch und die Fetzen aus Metall und Teppich ragen eindeutig in das Loch hinein.

gg35068,1211616708,edgeware tube bomb


Wie du selber siehst: Blödinn...

Und selbst wenn die Bomben unter dem Zug befestigt waren, wer sagt uns denn das die Attentäter ihre Rucksäcke nicht mit ein oder zwei Kabelbinder angebracht haben?


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9/11: Tag der Verschwörungen?

24.05.2008 um 13:20
Bei JREF als seröse Quelle ziehts mir immer die Schuhe aus.
Obwohl ich dort auch ab und zu mitlese, kostet mich das jedesmal riesen Überwindung aus den 90% Geschwafel um persönliche Anfeindungen, Beleidigungen und Selbstbeweihräucherung noch einige Information zu holen.
Fragt sich wie lange der obige Poster noch schreiben kann, bevor er dort gesperrt wird.


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9/11: Tag der Verschwörungen?

24.05.2008 um 14:22
Hallo Leute,

weiß einer ob es "Loose Change- Fincal Cut" schon in deutsch gibt?


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Werwie
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9/11: Tag der Verschwörungen?

24.05.2008 um 15:47
@ MO.G aber sicher gibt es das auf Deutsch einfach mal `googeln´!!!


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9/11: Tag der Verschwörungen?

24.05.2008 um 16:01
Habe ich doch du Schlaumeier, hab' aber nix gefunden. (Bis auf das Kapitel über's Pentagon)


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Werwie
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9/11: Tag der Verschwörungen?

25.05.2008 um 08:45
@MO.G :

http://video.google.de/videoplay?docid=1659812406812735870

= reicht das ?? = kompett Deutsch & komplett!!


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9/11: Tag der Verschwörungen?

25.05.2008 um 15:36
Danke, aber ich wollte ,,Final Cut" und nicht die 2. Version. Ich sehe schon, der Film ist in deutsch noch nicht zu haben.


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winstons
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winstons
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9/11: Tag der Verschwörungen?

25.05.2008 um 17:18
Hier ein Teil aus dem neuesten Film, mit D-Untertiteln.

http://video.google.de/videoplay?docid=-7820712776368461735


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9/11: Tag der Verschwörungen?

25.05.2008 um 17:23
Was wird das eigentlich wenn's fertig ist?


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winstons
ehemaliges Mitglied

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9/11: Tag der Verschwörungen?

25.05.2008 um 17:46
< Was wird das eigentlich wenn's fertig ist?

Nach was siehts denn aus?

http://www.arbeiterfotografie.com/galerie/kein-krieg/hintergrund/index-rezension-0001.html

Eine der besten Sammlungen von deutschen Dokus zu dem Thema. (Links sind weiter
unten)


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